Press enter to begin your search

Manfaat

Memudahkan
Jimat Masa & Tenaga
Penjimatan kos Secara Berkesan
Membekalkan Program Latihan Perkhidmatan Lepas Jualan

Aliran Pesanan

1
Pesanan Pelanggan di Pusat Perniagaan
Menerima pesanan pelanggan melalui telefon, emel, internet dan melalui pegawai jualan. Memberikan harga dan status penghantaran terkini kepada pelanggan.
2
Pengeluaran Invois
Mengeluarkan invois selepas menerima pengesahan pesanan dengan maklumat produk yang betul, harga, kuantiti dan lain-lain caj.
3
Pengesahan Stok
Operasi Midas dan pengawal sekuriti akan memeriksa segala maklumat mengenai jenama, saiz bungkusan serta kuantiti stok seiring dengan penyata invois.
4
Pemeriksaan Barangan
Pemeriksaan barangan akhir oleh pekerja yang bertugas untuk memastikan segala barangan berada dalam kuantiti yang mencukupi & kualiti terbaik bersama-sama dengan penyata invois serta resit rasmi.
5
Perkhidmatan Penghantaran
Memastikan kesemua stok barangan disimpan dalam suhu yang sesuai & dihantar pada masa yang ditetapkan.
6
Kutipan Bayaran
Pemandu lori akan mengutip kesemua bayaran daripada pelanggan yang selaras dengan resit rasmi. *Tertakluk kepada terma dan syarat.

  • Kali Pertama: Bayaran Tunai
  • Pesanan seterusnya: Bayaran semasa penghantaran atau bayaran atas talian